ניתוק אריחים – סכנה אמיתית

ניתוק אריחים - סכנה אמיתית

שימוש רב נעשה באריחים. במבנים רבים גם החיפוי החיצוני של המבנה הוא באריחים. עבודות החיפוי כוללות הצמדת אריחים וחיבור באמצעות חומרים ייעודיים שנועדו לחזק את החיבור, ולהדק את האריחים לשלד המבנה. אבל לאחר שנים של שימוש עלול להתרחש תהליך מסוכן בו החיבור של האריחים לשלד המבנה מתרופף, מה שקורה זה ניתוק אריחים. היות שהאריחים כבדים וחדים הם עלולים לגרום לסכנות של ממש. אל תנסו אפילו לדמיין מה קורה כאשר צועדים לצד מבנה גבוה ולפתע פתאום נושר מלמעלה אריח כבד. מחריד.

מה עושים מול מצב כזה?

אכן, יש מקרים בהם חיפוי המבנה לא נעשה כראוי, או שכחלוף השנים החיבור התרופף והאריחים עלולים לנשור. מה עושים במקרים כאלו? ראשית כל בר דעת מבין כי אין להשאיר את המצב על מקומו וחובה לפעול בהקדם האפשרי כדי להסדיר את העניין. חשוב למצוא את בעל המלאכה הנכון שיוכל לטפל בתופעה ולהחזיר את המבנה למצב תקין ובטיחותי. מדובר על עבודה מורכבת שדורשת ידע ויכולות מתקדמת ביותר.

יכולת בתחום הבניה

היכולת הראשונה הנדרשת היא יכולת בתחום הבניה. לא כל פועל או עובד יודע כיצד לנתק את האריח ולהצמיד אותו מחדש היטב, כך שהוא יהיה אחוז בצורה בטיחותית לאורך שנים. צריך להכיר את חומרי הבניה ואת שיטות העבודה הנכונות כדי להצליח לחבר את האריחים על הצד הטוב ביותר. לדוגמה עבודות שונות בתחום איטום גגות נעשות אצל מקצוענים בתחום.

יכולת לעבוד בגובה

היכולת השנייה היא היכולת לעמוד בגובה ולבצע פעולות מורכבות. יש פעולות שקל לבצע אותן כאשר הרגליים ניצבות על קרקע מוצקה. אבל כאשר עומדים בגבהים העניין נעשה מורכב פי כמה. כמו כן העבודה בגובה מציבה את העובדים מול סכנה מוחשית של נפילה או פציעה. ולכן יש למצוא חברה מקצועית אשר תחום ההתמחות שלה הוא עבודה בגובה כמו איטום בסנפלינג. חברה כזו מצוידת בכל הכלים והאביזרים הנחוצים, כמו כן היא מכירה את הנהלים ויודעת כיצד לבצע את הפעולות בבטיחות כנדרש.

היכולת המקצועית לצד התנהלות בטיחותית

כאשר בוחרים חברה לשם חידוש החיפוי החיצוני של המבנה יש לשים לב ליכולות המקצועיות אך יחד עם זאת לשים דגש על הביטחון ועל אופן ההתנהלות בשטח.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקים לכלבים
משחקים לכלבים הם דרך מצוינת לבדר ולעורר את חיית המחמד שלכם. הם יכולים גם לעזור באילוף גורים, אילוף...
קרא עוד »
דצמ 14, 2022
מחברות ומוצרי נייר
מחברות נייר הן דרך מצוינת לארגן את המחשבות, ההערות והציורים שלך. הם גם נהדרים לציור, שרבוט...
קרא עוד »
נוב 23, 2022
למה חשוב לשים לב כשבוחרים טבעת?
קניית טבעת לאישה היא לא תמיד דבר קל במיוחד. למעשה כל רכישה של תכשיט עשויה להיות מורכבת מעט. במיוחד אם...
קרא עוד »
ינו 28, 2020