בר מצווה באשדוד – חגיגות גיל הנעורים

בר מצווה באשדוד

גיל המצוות – המהפך מילד לנער

בשעה טובה הילד שלכם הגיע לגיל המצוות. הידעתם? כשמתרגמים את הביטוי "בר מצווה" לארמית, מקבלים "בן מצווה" – המינוח המדויק של גיל 13 לנער.  ובהגיעו לגיל מצוות, הוא מחויב לקחת אחריות ולקיים את מצוות היהדות, אולם בעולם החילוני הגיל הוא סימבול, שכן לא כולם מקיימים מצוות כהלכה, לכן חגיגות בר מצווה נועדו מעבר לעלייה לתורה. מבחינת חז"ל הכניסה לגיל המצוות מפרידה בין ילד לאיש, והרי הנה הוא הילד שהגיע לגיל שאפשר להתחיל. כעת זה הזמן לציין זאת בהתלהבות.

 

מהעלייה לתורה ועד החגיגות באולם

טקס בר המצווה כולל  עלייה לתורה, לרוב ביום שני או חמישי, הנחת תפילין כמסורת להמשך חייו, ביום שבת עולה הילד לתורה וקורא את הקטע שהתאמן עליו לאורך החודשים האחרונים. בטקס זה מברך אותו האב על האחריות שעליו לגלות מעכשיו – "ברוך שפטרני מעונשו של זה". באירוע החגיגי שיתקיים באולם אירועים, יישא חתן בר המצווה דרשה, יודה להוריו, לאחיו ולמוריו שהובילו אותו עד הלום, וכאן בדיוק יתבטא עניין החגיגות – במנות גדושות ואנינות טעם, ברחבת ריקודים תוססת, ביחס מיוחד של האורחים שטרחו להגיע ולחגוג אתכם את רגע המצוות.

בר מצווה באשדוד

למה לחגוג באולם אירועים?

אולם אירועים צריך להיות נקי ואסתטי, מעוצב כראוי, עם סטייל שיש בו אמירה. קסמו של האולם הוא ביכולת שלו לכנס עשרות ומאות אורחים במתחם מדהים ומזמין, זוהי הזדמנות יקרה מפז להפגיש בין הדודים והדודות, האחיינים, הסבים והסבתות, השכנים, החברים, העמיתים לעבודה, היקרים לכם מכל. תחשבו כמה עונג צרוף קיים במפגש שלא מתרחש ביום יום, והנה לכבודכם הגיעו כולם לחגוג אתכם את גיל הנעורים של הילד הקטן שבן רגע הופך לנער. אם אתם גרים באשדוד והסביבה, חגיגות בר מצווה באשדוד יתקיימו באולם מקסים שיש בו כל מה שתידרשו לו – פינות ישיבה מהודרות, אוכל טעים, בופה עשיר, בר אלכוהול, תודעת שירות גבוהה, יחס אישי, מוזיקה מתאימה. כל זאת ועוד במתחם קסום ונגיש שמאפשר לכם להתרגש מן המעמד ולחגוג אותו כראוי.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משרות מפתח בקאנד – מה הדרישות לרוב?
משרות מפתח בקאנד כוללות שימוש בשפת תכנות כדי לפתח ולתחזק יישומי אינטרנט. עליהם להיות בקיאים במספר...
קרא עוד »
דצמ 18, 2022
נעליים פופולאריות לנשים בשנת 2021
נשים ונעליים: איזה רומן נפלא! בעולם של היום, אין כמות של סנדלים, כפכפים, נעלי ספורט, נעלי עקב ומגפיים...
קרא עוד »
יול 08, 2021
כמה עולה מערכת ERP? 
אתם מנהלים עסק גדול שיש בו לא מעט עובדים? רוצים לייעל את העבודה שלכם ותוהים באיזו מערכת כדאי לבחור?...
קרא עוד »
פבר 13, 2022