איך לבחור את הגיטרה הראשונה?

מבין שלל הגיטרות שתוכלו לקנות, הכי טריקי זה לבחור את הגיטרה הראשונה. עבור מרבית המתחילים ההתלבטות היא בין הגיטרה הקלאסית לבין זו האקוסטית. על פי רוב הגיטרה הראשונה המתאימה ביותר היא הקלאסית ונסביר מדוע. 

שימו לב למיתרים 

העיצוב של הגיטרה הוא לא הדבר הכי חשוב כשבוחרים את הגיטרה הראשונה. מה שהרבה יותר חשוב זה להסתכל מקרוב על המיתרים. אל דאגה, לא נתעמק בשלב זה בכל סוגי המיתרים שקיימים אלא רק בהבדל שבין מיתרי מתכת לבית מיתרי ניילון. 

בגיטרות קלאסיות המיתרים עשויים ניילון ולא מתכת, מה שהופך את הנגינה לנוחה מאוד, גם לידיים לא מיומנות. מתכת יותר קשה לשליטה וכדי להתרגל אליה, צריך שיהיה בסיס קודם. בקורס גיטרה מתרגלים על מיתרי ניילון וכמובן לימוד של אחיזה נכונה ישפרו את הטכניקה ויאפשרו לאצבעות להרגיש בנוח גם עם גיטרות אחרות בהמשך.

אם ניגשים ישר אל הכבד ומוותרים על הקל, אי הנוחות באצבעות עלולה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. בשלב זה רק נציין שגם מייתרי פלדה מגיעים בעוביים שונים ועדיף לבחור את הדקים יותר לתרגול ראשוני.

להרשמה לקורס גיטרה אונליין: https://music-arena.co.il/

מתחילים עם תרגול וליווי 

כעת, לבחור את הגיטרה הראשונה זה לבחור בעצם את הצעדים הראשונים שלכם במוזיקה. וכפי שאף ילד לא לומד לרוץ לפני שהוא לומד ללכת, סביר להניח שלא תרצו לנסות (בצורה לא הגיונית) להתחיל עם נגינה מורכבת וקטעי סולו. גיטריסטים מתחילים צריכים לתרגל את השליטה ולהתמודד עם קטעים יחסית פשוטים ועם קטעי ליווי ואקורדים. את כל אלה מאוד מתבקש לנגן על גיטרה קלאסית. בשלבים מאוחרים יותר, תוכלו לעבור ביתר קלות לגיטרות כגון אקוסטית או חשמלית. אלה כלים שבהם כבר אפשר לנגן מוזיקה מורכבת, עם מיומנות טכנית גבוהה. 

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל הסיבות להזמין מגשי פירות מפנקים ברחובות
אירועים מיוחדים ומרגשים הם סיבה נהדרת להפתיע אנשים שאוהבים, במיוחד אם מדובר על הפתעה מיוחדת ומקורית...
קרא עוד »
ספט 05, 2022
מדבקות רכב לחתונה
חתונה היא אירוע מרגש אותו אנחנו חווים לרוב פעם אחת בלבד. כאשר מדובר באירוע של פעם בחיים אנחנו רוצים...
קרא עוד »
נוב 10, 2021
בקבוק אקולוגי עם שם: שומרים על הסביבה בסטייל
אין מי שלא ראה את האי שנוצר מפלסטיק שמושלך אל מי הים, לפיכך ישנה סכנה רבה בפלסטיק המושלך אל מי הים ואל...
קרא עוד »
דצמ 11, 2019