אם אתם מחפשים שטיח לחורף, קראו את זה קודם

מחפשים שטיח לחורף

מחפשים שטיח לחורף? נראה שהגעתם למקום הנכון. שטיח לחורף יש לבחור בכמה אופנים כשהחשוב שבהם הוא העובי של השטיח והגודל שלו. חשוב לבדוק טוב שהשטיח החדש אותו תרצו, יתאים למקום שם תניחו אותו.

אם אתם מחפשים שטיח לחורף, קראו את זה קודם

בעונת החורף, כמעט בלתי אפשרי להימנע מסביבה של בוץ, עלים ומים. האדמה כמעט תמיד רטובה, העלים נרמסים ומועכים ונעשים לעיסה מלוכלכת ובוץ מגבולות עשב וגנים ומוצא את הדרך למדרכות.

מסיבות אלה, חשוב לפתח תוכנית טיפולית לשטיחים פרואקטיבית, שתרצה אותך במהלך חודשי החורף ומשכך, כדאי לשמור על שטיחים נקיים.

שטיח לחורף | התחל בחוץ

אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מלכלוך ולמצוא את דרכן לשטיחים שלך, היא להבטיח אזורים חיצוניים נקיים ומתוחזקים היטב. שמור על הפרחים, האזורים שבהם יש דשא ועציצים תחת שליטה, והבטח שתהיה דרך ברורה וקלה לאנשים להשתמש בהם.

למרבה הצער, ככל שהוא נהיה רטוב יותר וקר יותר, כך אנשים לוקחים יותר את קיצורי הדרך על הדשא, לכן, חשבו על מיקום אסטרטגי של שבו תשימו את השטיח שלכם. באשר לאזורים מרוצפים ומסלול לדלת הכניסה, הקפידו על שטיפה יומיומית, וודאו כי האזור בו אתם רוצים לשים את השטיח שלכם הוא נקי מספיק.

הניחו כמה שטיחים בכניסה לבית

כניסה לבית, צריך שתהיה המקום הראשון שבו לא תראו עקבות.  השקיעו בשטיחים באיכות טובה כדוגמת שטיח טלאים סהרה שטיחים מכיוון שהדבר יקלוט את רוב המים והבוץ מהנעליים. מומלץ להחזיק מחצלות שונות לפנים ומחוצה לבית.

אפשרות חיצונית תהיה כמו מחצלת בסגנון מגרד, בה אנשים אוטומטית מנגבים את רגליהם לפני הכניסה לבית. כשתהיו בפנים, הניח שטיח טקסטיל של 100% ברצפה, כדי ללכוד את כל בוץ האדמה והלחות שנותרו.

גודל השטיח כדאי שיתאים לכניסה לבית או לאותו מקום בו תרצו להניח אותו. לכן, לפני שאתם רוכשים שטיח לבית שלכם באתר https://saharacarpet.co.il, בדקו היטב את כל הסוגים ואת כל הגדלים של השטיחים בהם אתם מעוניינים, בכדי לקבל את השטיח הטוב ביותר עבורכם.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה דברים שכדאי לדעת על  הזמנת מצבה
הזמנת מצבה מגיעה לעתים קרובות בזמן של מצוקה רגשית עמוקה ולכן הזמנת מצבה יכולה להיות משימה מאתגרת,...
קרא עוד »
פבר 28, 2024
קייטרינג לראש השנה – מה אנחנו מציעים לכם
ראש השנה מתקרב ובא ועדיין לא החלטתם איזה קייטרינג להזמין לכבוד אירוע הרמת כוסית או ארוחת החג? תעשו...
קרא עוד »
ספט 20, 2020
איך להתמודד עם חרדה באופן טבעי?
חרדה יכולה להיות מצב קשה לניהול, אבל יש הרבה פתרונות טבעיים שיכולים לעזור. במאמר זה, נחקור כמה מהדרכים...
קרא עוד »
פבר 13, 2023