איך מתבצעת השתלת שיער בטורקיה?

השתלת שיער בטורקיה

המאה ה-21 מספקת לנו חופש בחירה נרחב. השיער הוא דוגמה מצוינת למגמה המבורכת הזו. בדורות הקודמים אנשים שסבלו מהתקרחות נאלצו לחבוש פאה שאולי כיסתה את הקרחת אבל גם משכה אליה המון תשומת לב שלילית והפכה מקור לבדיחות. כשהחלו השתלות השיער, שיטת השליפה של הזקיקים מהאזור התורם השאירה בו צלקות וחייבה החלמה ממושכת למדי. היום כבר אפשר להשתיל שיער בטכניקה מתקדמת שמאפשרת התאוששות מהירה ומייצרת תוצאות טבעיות ומחמיאות מאוד. בנוסף יש לנו בחירה לגבי המקום שבו תתבצע ההשתלה – בארץ או בחו"ל, ובפרט בטורקיה.

טורקיה מזוהה אצלנו עם מחירים זולים, ובצדק כמובן. כדאי לדעת שהמחירים האטרקטיביים לא באים על חשבון האיכות, שכן השתלות שיער בטורקיה מתבצעות בשיטות מתקדמות מאוד וע"י רופאים מיומנים מאוד.

בדיקת התאמה והיערכות להשתלה

השלב הראשון בדרך לשיער מלא הוא בדיקת התאמה. כדי שהרופא הטורקי יוכל לבחון את ההיתכנות של ביצוע ההשתלה, יש לשלוח אליו תמונות ברורות של האזור הדליל ושל החלק האחורי של הראש שממנו אמורים להילקח הזקיקים. אם על סמך האבחון ההשתלה אפשרית וכדאית, אפשר להתחיל בהכנות לנסיעה ובפרט לקבוע מועד.

כל ההיבטים הטכניים לקראת השתלת שיער בטורקיה – הזמנת מקום במלון, הסעה משדה התעופה וכו' – מטופלים ע"י המרפאה. לאחר ההגעה לטורקיה תתבצע עוד בדיקה, פיזית, כדי לגבש סופית את תוכנית ההשתלה.

השתלת שיער בשיטה המתקדמת ביותר

השתלת שיער בטורקיה היא כאמור מוצר זול בהשוואה למחירים בארץ, ואם בוחרים נכון את הרופא המטפל האיכות גבוהה לא פחות ואולי אפילו יותר.

השיטה המתקדמת ביותר לביצוע השתלות שיער נקראת FUE. הדרך המשוכללת ביותר ליישום שיטה זו היא באמצעות להבי ספיר – להבים מיוחדים שמאפשרים לפתוח בקרקפת תעלות מדויקות מאוד, כך שהזקיקים יושתלו בזוויות שמחקות צמיחת שיער טבעית. בנוסף להבים אלה מפחיתים למינימום את הגלדים שנוצרים, והופכים את ההחלמה למהירה יותר.

משך ההשתלה הוא במרבית המקרים בין 5 ל-7 שעות. חיטוי הקרקפת וההרדמה המקומית נמשכים כשעה, לאחר מכן במשך כשעה עד 90 דקות הרופא המטפל שולף את הזקיקים מהאזור התורם, ההכנה לשלב הבא אורכת כ-30 דקות, והשתלת הזקיקים אורכת כשעתיים – משום שהיא מחייבת עדינות מרבית ורמת דיוק גבוהה במיוחד.

החלמה בעקבות השתלת שיער בטורקיה

לאחר השלמת השתלת שיער בטורקיה מקבלים המטופלים הנחיות מפורטות וברורות לגבי ההחלמה, כשבכל מקרה בימים הראשונים הם עדיין במדינה ותחת השגחת צוות המרפאה. תופעות הלוואי העיקריות אחרי ההשתלה הם הגלדים באזור המושתל, נפיחות מסוימת וייתכן גם כאב קל. על-מנת לזרז את ההחלמה ולהסיר את הגלדים יש לבצע שטיפות שיער בהתאם להנחיות, כך במשך כשבועיים. במשך חודש עד שלושה חודשים השערות באזור המטופל נושרות – זהו תהליך טבעי ואין צורך לדאוג. לאחר השלמת שלב זה מתחילות לצמוח שערות חדשות, וחצי שנה לאחר ההשתלה כבר אפשר לראות שיפור ממשי בקו השיער. השינוי מושלם תוך כשנה ומאותו רגע תוכלו ליהנות מהמראה שתמיד רציתם.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בידוריות Proxtone למה הם מתאימים?
בידוריות Proxtone היא סדרה של בידוריות מקצועיות ניידות המותאמות לשימוש בבית ובחוץ. סדרת הבידוריות של...
קרא עוד »
אוג 25, 2022
מה עושים במעבדה לפוריות הגבר בירושלים
המעבדה היא הראשונה מסוגה בישראל ובמזרח התיכון. הוא נועד להיות מתקן חדיש שיספק שירותי פוריות לזוגות...
קרא עוד »
מרץ 24, 2023
כאבי גב תחתון – איך לטפל?
לא הצלחתם למצוא מזור לכאבים מהם אתם סובלים עם הרפואה הקונבנציונלית? כאבי גב תחתון צריכים להיות...
קרא עוד »
ינו 24, 2021