עם הפנים לעתיד: החידושים השווים ביותר בתחום הסרת הקעקועים

הסרת הקעקועים

לא יהיה זה סוד לומר כי הסרת קעקועים מהווה תחום אטרקטיבי בישראל ובעולם. תערוכות מדעיות בנושא נערכות במעמדים רבים, במסגרת תחום הדרמטולוגיה ובמסגרת כנסים רפואיים טהורים. בכל אחד מהכנסים הללו, המתעניינים מצפים לשמוע האם יש חידושים בתחום הטכנולוגיות הרפואיות: מכשירים חשמליים שבאמצעותם ניתן להסיר את הקעקוע ללא הליך ניתוחי או מגע מכני אחר. כשמדובר על הסרת קעקועים, טכנולוגיות רפואיות בתחום הלייזר הן הרלוונטיות ביותר עבור כל ציבור המתעניינים. כזו היא טכנולוגיית הלייזר Fotona qx max של חברת טופ לייזר.

להסיר את הקעקוע על פי תכנית מסודרת המבוססת על צבעי הקעקוע

כל אלומת לייזר ניחנת באורך גל שונה בהתאם לצבע הקעקוע הנדרש להסרה. הסרת קעקועים בלייזר ניתנת לביצוע על בסיס חיבור תכנית מסודרת המבוססת על שימוש באורכי גלים שונים המתאימים לצבעים שלכם. התכנית שתיבנה תצריך לא יותר מ- 3-18 מפגשים עד להסרה מלאה של הקעקוע. כבר במהלך המפגש הראשון ניתן יהיה לצפות בירידת הפיגמנט ובתחילת היבלעותו בעור הטבעי שלכם.

חשוב להיעזר בסבלנות אבל התוצאות משתלמות

למי שמעוניין להסיר קעקוע ללא ניתוח, הסרת קעקועים בלייזר היא הפתרון עבורו, ורק בטכנולוגיית Fotona qx max החדשנית מבית טופ לייזר. בחברה זו מסופק תהליך הסרה יעיל באופן יחסי הדורש 18 מפגשים לכל היותר. הסבלנות משתלמת גם עבור אדם שלא איכפת לו לעבור ניתוחים, העיקר להסיר מהר את הקעקוע. אדם כזה, ברוב הקליניקות, פרטיות כבתי חולים, יוחתם על מסמך בו הוא מסתכן בכך שתהיה צלקת קבע על גופו. כשמדובר בכתף, בזרוע או ברגל החיצונית, במצח, בלחי או בכל איבק חיצוני אחר זו גזירת גורל שלא ניתן יהיה להשיב לאחור. רק הסרת קעקועים בלייזר עם Fotona qx max מבטיחה למטופל היעדר מוחלט של צלקות והחזרת עורו למצב חלק ונקי כמו בימים שלפני הטמעת הקעקוע על העור.

צוותי עבודה מקצועיים יממשו את התוכנית על פי מתווה ידוע מראש

שלבי ההסרה ההדרגתיים בתוכנית הם חלק אינטגרלי ממנה. כשמדובר בקעקוע קבע, שנעשה עם מחט, ולא בקעקוע חינה עם מדבקה ומים, מדובר בשינוי קבוע בפיגמנט העור שלכם שאינו מחיק, אלא בטכנולוגיות לייזר או בניתוחים. בדומה לניקוי צבע בכל תחום אחר, גם הניקוי הזה צפוי לארוך זמן, אבל זהו תחום טכנולוגי רפואי, ולכן אנשי הצוות ידעו לצפות בדיוק את מה שיקרה בכל שלב ושלב בתוכנית והם אפילו יחזו עבורכם את המועד להסרתו המוחלטת של הקעקוע בהינתן שתתייצבו לכל המפגשים. ברוב המקרים, זה אכן קורה באותו פרק זמן או כמספר ימים לאחר מכן. הלקוח מקבל אינפורמציה שהוא יוכל להסתמך עליה ללא עוררין.

מהלכו היישומי של הטיפול

הלקוח נכנס לקליניקה ומתמרח בחומר לאלחוש כאבים. הלייזר עלול לגרום למטופל לחוש במגע אך הודות לחומר זה הוא לא מגע כואב כלל ועיקר. הוא יעבור סדרה של טיפולים עם קרני לייזר באורכי גל שונים עד לסיום הסשן כמתוכנן על ידי הצוותים המטפלים. כך ייעשה גם במפגש הבא ובזה שאחריו עד להסרתו המוחלטת של הקעקוע.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות וחסרונות של מסור שרשרת
אחד מכלי הגינה הנדרשים הם המסורים למיניהם וניתן למצוא לפחות סוג אחד מהם אצל כל גנן. ניתן למצוא מספר...
קרא עוד »
מרץ 07, 2021
צימר בגוש עציון – חוויה אותנטית ובלתי נשכחת
הרבה אנשים רואים את גוש עציון כמקום מתאים לטיולים, לאירוח ולנופש. האזור הוא אזור מושך במיוחד. יש בו את...
קרא עוד »
פבר 06, 2023
ד"ר קובי שגיא: לחבק במקום לכעוס התמודדות עם הרטבת לילה
התמודדות עם הרטבת לילה יכולה להיות מאתגרת ולא פשוטה, הן להורים והן לילדים. ילדים רבים מגיעים לגיל 5...
קרא עוד »
יול 14, 2019