טיולים ביפן

טיולים ביפן

טיול ליפן נחשב כטיול בלתי נשכח. מדובר על טיול אשר מעניק חוויה מעניינת מאוד, עבור כל אדם שבוחר בו. יפן נחשבת למעצמה כלכלית, אך בד בבד, היא מלאה במסורת ותרבות. אם החלטתם לצאת ליפן, תוכלו לבחור בטיול מאורגן או בטיול עצמאי. חשוב מאוד שתדעו שאם אתם רוצים להתוודע היטב אל כל מה שיש ליפן להציע למטיילים בה, כדאי מאוד שתבחרו בטיול מאורגן או שמראש תקראו על כל המקומות שכדאי לבקר בהם במסגרת טיולים ליפן.

אתרים ביפן שכדאי לבקר בהם

אם אתם יוצאים לטיול ביפן, ישנם מספר מקומות שאסור לכם לפספס:

  1. טוקיו – טוקיו היא עיר הבירה של יפן, אשר מהווה גם את העיר הגולה ביותר ביפן. טוקיו היא מקום מושבו של קיסר יפן. מדובר על עיר גדולה, מרתקת ומעניינת, אשר מתגוררים בה 12 מיליון תושבים. העיר טוקיו היא הסמל לשילוב בין הישן לחדש. מצד אחד, העיר שומרת על המסורת והתרבות המיוחדים שלה על ידי אתרים שונים שקיימים בה כגון: שוק הדגים, מקדשים ועוד ומצד שני, העיר מכילה בה מגוון רחב של אתרים חדשים ומתקדמים כגון: חנויות אלקטרוניקה מודרניות ועוד.
  2. ניקו – מדובר על אזור יפה מאוד ביפן. בניקו יש מקדש חדש אשר נבנה לכבוד השוגון אייאסו. המקדש המפואר בנוי בליבו של יער וממנו נשקף נוף מרהיב ועוצר נשימה
  3. הר פוג'י – מדובר בסמל הגדול ביותר של יפן. הר פוג'י הוא הר גבוה מאוד אשר רבים אוהבים לבקר בו. צורתו של ההר היא חרוטית והיא מכוסה במשך כל התקופות השנה על שלג. כאשר מטפסים על הר זה, ניתן לצפות מגובה בנוף מרהיב של אגמים וטבע מדהים שמקיף את ההר.
  4. נארה – בעיר זו כדאי לבקר במקדש TODAIJI ובפארק אשר נקרא פארק נארה, אשר שמו האחר הוא פארק הצבאים.

אין ספק שאחד היעדים האטרקטיביים ביותר לטיול בחוץ לארץ הוא סין כפי שתוכלו לקרוא באתר תיירות נבונה. אם החלטתם לצאת לטיול לסין, קראו היטב על כל המקומות ששווה לבקר בהם על מנת שלא לפספס את הדברים שכדאי לראות.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיצובי חדרי שינה בחומרים טבעיים
כאשר ניגשים אל עיצובי חדרי שינה עליכם להבין כי ניתן יהיה לבצע את המלאכה וזאת גם כאשר עושים שימוש...
קרא עוד »
מאי 30, 2021
מהן הסיבות לנימול בידיים ואיך מאבחנים?
נימול הוא תחושה של צריבה חדה בעור. תחושה כזו מרגישה לעתים קרובות כמו סיכות ומחטים בעור, אך ניתן לתאר...
קרא עוד »
דצמ 22, 2022
למה טיול שייט מאורגן זו אחלה של חופשה לכל המשפחה?
משפחות רבות מעוניינים ליהנות מחוויות מיוחדות ולצאת סוף סוף משגרת היומיום. גיחה נוסף ליעד אירופי מוכר...
קרא עוד »
ספט 23, 2018