כל מה שחשוב לדעת על השתלות שיער

השתלות שיער

לא מעט גברים צעירים חווים תופעה של התקרחות והסיבות לכך רבות ומגוונות. בין אם כתוצאה ממתח, חשיפה לשמש, הרגלי טיפוח לא נכונים לשיער או מכל סיבה אחרת מגיע רגע בחייו של גבר צעיר שבו הוא מחליט שנמאס לו להרגיש קירח והוא רוצה לחזוק לשיער שופע בעל מראה טבעי. הפתרון הקבוע היחידי שעשוי להיראות טבעי הוא בעצם השתלת שיער שהיא הליך שמכונה ‘מיקרו-כירורגי’ אשר מתקיים בבית החולים כניתוח לכל דבר.

למי  זה יתאים?

השתלות שיער יתאימו לאנשים שמעוניינים בפתרון קבוע לנשירה או הצטלקות שכתוצאה ממנה נוצרה קרחת היא כאמור מתבצעת בבית חולים כניתוח לכל דבר. במהלך הטיפול מקבל המטופל חומר טשטוש שבזכותו לא יחוש כאב.

שיטות חדישות ויעילות מוכחת

יש כמה שיטות לביצוע השתלת שיער ואחת מהן היא טכניקת FUE שפותחה בשנות האלפיים ונחשבת סטנדרט הזהב של ניתוחי השתלת השיער. השיטה פרצת הדרך מאפשרת להגיע למראה שיער טבעי והיא נבדלת משיטות אחרות בכך שלא משאירה צלקות וזמן ההחלמה של קצר לעומת שיטות אחרות.

המכשור הרפואי המתקדם הוביל לפריחה של השתלות שיער ובטכניקת ה- FUE קיימים כמה כלים שמביאים לתוצאה מעט שונה: FUE קלאסי שמבוצע על ידי מנועי מיקרו, FUE רובוטי, FUE ספיר שמבוצעת על ידי להבי ספיר וטכניקת DHI (FUE מבוצעת עם עט המשתל צ’וי)

מקור ההשתלה

את השיער להשתלת השיער לוקחים מאחורי הראש והזקן ורק לאחר מכן משתמשים בשיער גוף.

הסיבה לכך נעוצה במבנה השערה ובמחזור הצמיחה שלה. כך או כך הצוות המקצועי יחליט על אזור התרומה כדי להביא לתוצאה הטובה ביותר.

איך מתבצע ההליך?

כל שיטה להשתלת שיער מתבססת על כמה עקרונות בסיס: חילוץ זקיקי שיער, הכנת האזור המושתל והשתלת זקיקי שיער. התהליך כולל שבעה שלבים: הכנה, חילוץ זקיקי שיער, התייעצות ואבחון, יצירת תעלות באזור הנתרם, השתלה, החלמת הפצעים לאזור המושתל וטיפול בלייזר קר כדי להאיץ את תהליך הריפוי של אזורי ההשתלה והתרומה ושטיפת שיער של האזור התורם והאור המושתל במשך 15 יום.

טיפול לאחר השתלת שיער

הטיפול בלייזר קר לאחר הניתוח נעשה תוך חשיבה על האצת זמן הריפוי והקטנת תופעות הלוואי כמו למשל עור אדום, כאבים ונפיחות במטרה לקדם את צמיחת השיער באזור. מכיוון שהטיפול המתבצע לאחר השתלת שיער ניתן לחדור ללא חום לאזורים שעברו השתלה. לטיפול אין תופעות לוואי.

 

אין סיבה להרגיש חוסר אונים מול תופעת ההתקרחות. עם הטיפולים החדשים שישנם בשוק והמכשור החדיש השתלות שיער מביאות תוצאות מרשימות בקלות וללא כאבים!

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הגשת קייטרינג בקיץ – למה צריך לשים לב
כשאתם מתכננים אירוע בהסעדה, ישנם גורמים רבים שקובעים אם האירוע שלכם יצליח או ערב של אותו אוכל ומשקאות...
קרא עוד »
יונ 12, 2020
שבילי אופניים, איפה ישראל עומדת
אופניים הם כלי נסיעה נהדר שקיים כבר מאות של שנים, ואיתם זה כיף לצאת אל עבר טיול נחמד. העלות של אופניים...
קרא עוד »
נוב 22, 2019
מידע על פירות
ביכולתם של פירות לחזק את גופנו ולשמור על בריאותנו. לכל פרי צבע משלו, וכך גם התכונות האנטי דלקתיות. אם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021