מהו הסכם חיים משותפים ומי זקוק לזה?

הסכם חיים משותפים

הסכם חיים משותפים הוא שם נוסף להסכם ממון. רבים כלל לא מכירים את הסכמי הממון ומשמעותם המשפטית ולכן חשוב להדגיש ולומר כבר בפתיחת הדברים כי כל מטרתם של הסכמי הממון להבטיח כי בני הזוג ישארו עם המטען הפיננסי שצברו במרוצת השנים לפני מועד החתונה. זוגות רבים אשר בוחרים להתחתן ולהתחיל חיים משותפים מגיעים ממעמדים כלכליים שונים בתכלית מה שיוצר פערים של ממש. פעמים רבות שפערים אלה גורמים למתיחות ואף ריבים רבים בנושאים כלכליים. לכן חשוב להכיר את הסכמי הממון אשר מבטיחים כי בני הזוג ישארו עם המטען הפיננסי שלהם לפני מעמד החתונה.

הסכם חיים משותפים הוא מסכם ממון לכל דבר ועניין

יש להדגיש ולומר כי הסכם חיים משותפים (קראו על הסכם חיים משותפים באתר של אורי גנור) או הסכם ממון הוא מסמך משפטי קביל לכל דבר זה העניין. מסמך משפטי זה יכול להבטיח כי בני הזוג ישארו עם כל רכושם גם במצב של פירוק החבילה הזוגית. אך מעבר לכך, הסכם חיים משותפים או הסכם ממון מסייע לשמירת הסדר בעניינים הכלכליים בין בני הזוג. אחוזים ניכרים מכלל המתגרשים בישראל מתגרשים בשל בעיות או אי הבנות כלכליות שגורמות להרס של ממש. הסכמים מסודרים שיסייעו למניעת המתיחות בעניינים אלה והבטחת כלל המטענים הכלכליים של בני הזוג מהתקופה לפני שהחליטו למסד את הקשר יאפשרו לבני הזוג להמשיך לנהל זוגיות ללא מתיחות כלכלית כלל.

סדר מופתי בכל הקשור לנושאים הכלכליים

על כן הסכמי חיים משותפים או הסכם ממון רלוונטיים לכל הזוגות בישראל ללא יוצא מן הכלל. זוגות רבים אשר בחרו לערוך הסכמי ממון מדווחים על שינוי משמעותי בקשר שלהם ועל סדר וארגון מופתי בכל הנושאים הכלכליים. בחרו גם אתם לערוך הסכמי ממון ולהבטיח כי המטען הכלכלי אותו צברתם במרוצת השנים ישאר שלכם.

בררו בלינק מחיר של הסכם ממון

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הצגות בקאמרי: לא רק לילדים
יש אנשים שחושבים על הצגות בתור דבר שהולכים אליו רק ילדים, אולם שחקני תיאטרון מביאים כישרון משחק...
קרא עוד »
מאי 10, 2019
איך לבחור קוטל זרע
אם אתם מחפשים אמצעי מניעה לא הורמונלי, אתם יכולים לבחור כיום בקוטל זרע. קוטל זרע הוא חומר שפוגע ביכולת...
קרא עוד »
מאי 18, 2021
חליפות חתן טוטאל לוק
מהו מבצע טוטאל לוק ומדוע הוא מאד כדאי עבורכם בעת רכישת חליפות חתן? מבצע זה מספק לכם את בגדי פלג הגוף...
קרא עוד »
יונ 15, 2021