נמנעים מללכת לים בגלל השמש – יש פתרון

נמנעים מללכת לים בגלל השמש - יש פתרון

איך היא אוהבת את השמש, מטיילת על החוף כל יום. לא סתם הוא קורא לה מטורפת,

נזקי השמש הישראלית יכולים לפגוע בכל אוהבי השמש, במיוחד באוהבי השמש הישראלית, אנחנו פה בדיוק שתמשיכו לאהוב את השמש רק בצורה בריאה ובטוחה יותר!

אוהבים את השמש, אך לא רוצים להיפגע מנזקי השמש? נהנים מהרביצה על החול אבל לא רוצים להיחשף לקרני השמש בצורה בלתי מבוקרת אשר עלולה לגרום לנזקים בריאותיים בנוסף נזקים אסתטיים? לא חייבים להימנע מההגעה לחוף הים בכדי להימנע מתוספת של נמשים או פיגמנטציה בעור הפנים או עור הגוף, אלא פשוט פורשים רשת צל לייקרה להגנה מפני קרני השמש.

אוהלים לים

אוהלים לים הם הפתרון האולטימטיבי לרביצה בשמש הנעימה והרגשת האווירה העילאית שעל חוף הים.

אוהלים לים הם פתרונות הצללה מושלמים לים, לשמש הישראלית ולעוד אלפי שמשות זוהרות ברחבי העולם.

לפעמים, גם עשרות דקות של חשיפה לקרני השמש הישראלית ללא הגנה, יכולים לגרום להופעת אודם בעור ולהתחלת כוויה מדרגה ראשונה. במיוחד תחת השמש הישראלית בחודשי הקיץ. בחודשים יולי אוגוסט, קרינת השמש חזקה במיוחד, הנזקים ברמת כוויות מופיעים במיוחד אצל בעלי עור בהיר.

על מנת להימנע מכוויות ומעור אדמומי בחרו באוהל לים. תוכלו למצוא באתר מגוון ענק של אוהלים שייספקו לכם הצללה שתרגיש מאווררת ונעימה, אוורירית וכיפית.

 אוהלים לים מלייקרה

חומר הגלם שיספק לכם את התחושה האולטימטיבית בים, אווירה טובה ומאווררת הוא לא אחר מאשר בד הלייקרה האיכותי שלנו. בדי הלייקרה מעולים לשימושים בפריסות רבות, האוהלים עשויים על ידי בד נמתח ומיועדים להצללה אידאלית בשטח החוף. לבחירת האוהל הטוב ביותר עבורכם, היכנסו לאתר https://www.playa.co.il/.

בדי הלייקרה ייחודיים בתכונותיהם ומתאימים בצורה מושלמת להצללה בחופי הים בישראל ובעולם.  הזמינו עוד היום הזמנה אישית לפי הצורך שלכם. בדי הלייקרה בהם אנו עושים שימוש הינם איכותיים במיוחד ומיוצרים איטליה. הייחודיות שלהם היא שהינם בעלי מקדם הגנה +UPF50 המתאים במיוחד לשמש הישראלית הקופחת. בד ליקרה מתאים למגוון רחב של שימושים ובעיקר להצללה. העמידות של הבדים היא לאורך זמן שמבטיחה הנראה ארוכת טווח ממוצר איכותי ומפנק שיעשה לכם את הקיץ.

 

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מערכת לניהול זהויות – למה היא משמשת?
בארגונים גדולים ובינוניים עם עשרות ומאות עובדים, בעידן המידע שבו המידע הוא כוח אצל הרבה מאוד ארגונים...
קרא עוד »
דצמ 15, 2021
רהיטים ועיצוב הבית – המדריך כיצד תעשו זאת נכון
כל הנושא של רהיטים ועיצוב הבית הוא מורכב עבור לא מעט אנשים שמעוניינים להפוך את הבית שלהם ליחידה...
קרא עוד »
נוב 23, 2021
הסעות ברמת גן
אם יש לכם מפעל, בית עסק אחר שבו אתם צריכים לדאוג לעובדים להסעות או שאתם מארגנים הסעות מרוכזות...
קרא עוד »
מרץ 29, 2021