בת מצווה באשדוד

בת מצווה באשדוד

איזו התרגשות- אימא, אבא הילדה גדלה בשנה, בעצם הבת הקטנה שעד לפני שנים בודדות לקחתם לגן, הגיעה לגיל המצוות.

אז הורים יקרים, לפני שאתם מתחילים בתיכנון חגיגות בת מצווה באשדוד, נראה לי ששווה לכם  להמשיך לקרוא, יש לי תחושה שתרצו לשמור אותו ברשימת המועדפים.

שנתחיל?

 

  • לפני שאתם מחליטים להתחיל בתיכנון חגיגות הבת מצווה, חשוב מאוד להושיב את כלת האירוע לשיחה, "כמו שהגדולים עושים". הזדמנות נהדרת לתיאום ציפיות ולשתף את המתבגרת בכל תהליך התיכנון, הוצאות וכל מה שכרוך בדבר.

אל תחששו לערב את הילדה בכל הקשור בתיכנון- יש לה אופציה נהדרת לקחת חלק פעיל.

 

אחרי הכל זה לא עוד יום הולדת רגיל, זאת ה-בת מצווה שלה.

 

  • יתרון מרכזי וחשוב לא פחות- כאשר אתם חוגגים את בת המצווה באולם אירועים, אין צורך בהגבלת זמן למסיבה או דאגה וחששות כלפי השכנים או יתרה מזאת אימא, את לא צריכה לדאוג "ומי ינקה את כל זה?" לערב אחד גם אתם סוף סוף תוכלו להנות מהערב- ללא דאגות. פשוט קובעים תאריך, שעה ומיקום ולחגוג יחד עם האורחים עד השעות הקטנות של הלילה. אימא- פעם אחת מותר.

 

  • כשאתם מחפשים את האולם המיוחל לחגוג בו את הבת מצווה, בעיקר בעיר כמו אשדוד חשוב שהאולם יהיה מתואם לשינויים במזג האוויר. במידה והבת מצווה נחגג בחודשי החורף- ימים גשומים וסגרירים, חשוב לבדוק מול אולם האירועים כיצד האולם מתמודד בימים כאלה, מבלי שהאירוע יהרס.

 

  • כשאתם חוגגים את בת מצווה באשדוד– חשוב לשים לב שיש אטרקציות לבת המצווה, כי אחרי הכל קהל היעד שלנו הוא ילדות בנות 12, וכמו בשיר המפורסם- "girls just want to have fun". באינטרנט תוכלו למצוא שלל רעיונות, חבילות והצעות מחיר עבור אטרקציות לאירוע.

 

  • כשאתם חוגגים בת מצווה באשדוד, נסיכת המצווה יכולה להנאות מכניסה מרשימה- בשעה שכל אורות הזרקורים עליה, כדי לפתוח את ערב שכולו מוקדש לחגיגות גיל המצווה שלה- צעד ראשון אל עבר הבגרות או כמו שבריטני ספירס אוהבת לשיר "I'm not a girl, not yet a women".
יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גני אירועים בזיכרון – טבע ויוקרה נפגשים
כשאתם חושבים על החתונה שלכם אתם בוודאי מתארים לעצמכם מקום פסטורלי, ירוק, עם אווירה מושלמת שיהפוך את...
קרא עוד »
מרץ 14, 2019
מזגן או רדיאטור – איך הכי כדאי לחמם את הבית בחורף?
מזגנים ורדיאטורים הם שני סוגים של מערכות חימום שניתן להשתמש בהן בבתים. מזגן הוא מכשיר מכני שמסיר חום...
קרא עוד »
דצמ 31, 2022
קופסאות אחסון למטבח – איך בוחרים קופסאות ולשם מה אנחנו צריכים אותם
ככל שהזמן עובר, לצערנו, אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם יותר ויותר דברים אשר יוצרים אי סדר. אנחנו...
קרא עוד »
מרץ 09, 2022