איך ללמוד תיאטרון רחוב

תיאטרון הוא חלק בלתי נפרד מן התרבות של האדם. תיאטרון כבר קיים הרבה מאוד זמן, מן הרגע הראשון שבו אדם החל ללבוש תלבושת מיוחדת ולשחק תפקיד שבו הוא אדם אחר, לרוב היה זה אפילו משחק של אדם מוכר. התיאטרון יכול להיות כזה שנמצא במקום מסודר עם כסאות ישיבה, במה וחלל מסוגר, או כזה שנמצא באוויר הפתוח, שם אין אפשרות להחלפת תלבושת או למערכת של הגברה. מה עושה אדם שרוצה ללמוד את האומנות הנפלאה הזו? מתחיל בהתחלה.

לומדים מהמומחים

כמו כל דבר בחיים, משחק לומדים מהמורים הכי טובים בתחום, והרבה מן המורים הכי טובים בתחום היו שחקנים בעצמם. מדובר בשחקנים שכבר למדו דבר או שניים לגבי משחק והמתודות השונות כוללות גם את המשחק אל מול במה שהיא לא יותר מאשר אזור לא מסומן באחד מרחובות העיר הגדולה. 

שחקני תיאטרון רבים לומדים את הפרקטיקה עצמה על ידי יציאה אל הרחוב, ובין כל אלה ישנה התשתית החשובה שבה מלווים המומחים בתחום את השחקנים שאך זה הרגע מתחילים בתחום זה את הלמידה.

מתרגלים תיאטרון ברחוב

תיאטרון רחוב מתרחש כמובן, ברחוב. זה תיאטרון שונה מכל מה שמכירים שחקנים שמשחקים על במה אל מול קהל שיושב בכסא עם מספר. זה תיאטרון חי ונושם עם תגובות הרבה יותר מעורבות של הקהל, שיכול לחלוף על פני השחקן או להתקהל לכדי קבוצה הנהנית מכישרון מופלא.

שחקנים של תיאטרון רחוב שרוצים לשלוט בטכניקה הזו בצורה הכי טובה, יעשו זאת על ידי אקט של משחק בסביבה הכי רלבנטית, שהיא ברחוב כמובן. כמה שרק לומדים בצורה של משחק בחדר משחק, אם רוצים להבין את התיאטרון הייחודי הזה- חייבים לצאת אל הרחוב ולהתנסות במשחק בכזה מרחב. מידע נוסף באתר איתמר שחקנים

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בר מצווה באשדוד – חגיגות גיל הנעורים
גיל המצוות – המהפך מילד לנער בשעה טובה הילד שלכם הגיע לגיל המצוות. הידעתם? כשמתרגמים את הביטוי "בר...
קרא עוד »
דצמ 25, 2018
מתי תצטרכו שירותי אחסנה?
אחסון פריטים הוא חלק גדול מעסקים ויישומים רבים. שירותי אחסנה חשובים מכיוון שהם עוזרים לחברות לשמור...
קרא עוד »
ספט 03, 2022
איך אמן חושים לאירועים יכול להקפיץ לכם את האירוע?
מנטליסטים או אומני חושים, הגיעו אלינו לתודעה לפני מספר עשורים. כיום יש מגוון אמני חושים שנותנים שואו...
קרא עוד »
אפר 01, 2022