יותר עוקבים באינסטגרם עם סטייליסטית אישית

סטייליסטית אישית

כמה עוקבים יש לכם באינסטגרם? שאלת המיליון שיש לה משמעות אדירה למעמד החברתי וגם לפעילות העסקית. ולכן לא יהיה נכון להקל ראש בתדמית שלנו ולהציג את עצמנו בצורה אקראית  בתמונה ספונטנית. לא יהיה נכון להצטלם בכל מקום ולהראות את עצמנו מול רקעים שונים משונים. כל תמונה שאנחנו מעלים חייבת להיות ממוקדת ומכוונת מטרה. וזאת כדי שהיא תעשה את העבודה ותחזק את התדמית עליה אנחנו עמלים. כי תמונה שלא מקדמת מטרה עשויה להוביל אותנו רברס למקום שלא רצינו למצוא בו את עצמנו.

סטייליסטית אישית להגדלת מספר העוקבים

אז אם אתם במגמה של העלאת מספר העוקבים שלכם באינסטגרם ואתם רוצים לנהל את המהלך בצורה חכמה ויעילה, כדאי לכם למצוא סטייליסטית אישית שתעזור לכם למקד את עצמכם נכון, ולהציג את עצמכם או את הצוות שלכם מול עיניהם של הגולשים, שעשויים להפוך ללקוחות, בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

מה אנחנו משדרים?

שימו לב שהשדרים שאנחנו מעבירים מורכבים מכמה וכמה רבדים. זה לגמרי לא רק מה שאנחנו אומרים. לא רק מה שאנחנו רוצים להעביר. כי המראה שלנו, שפת הגוף, הרקע, העיתוי ופרטים נוספים משפיעים על המסר שאנחנו מעבירים באינסטגרם. ולכן יהיה נכון לכוון את עצמנו להעברת המסרים הנכונים בצורה מדויקת. ולהתחיל מהשלב הראשון שמגדיר לנו איך נכון לנו להראות ואיך צריכים הגולשים לראות אותנו. סטייליסטית אישית מסייעת להגדיר את התדמית הרצויה. אך מעבר לכך, מתאימה לאדם באופן אישי את הכותרות את המילים הגבוהות הללו. כך שבסיומו של תהליך אתם עשויים למצוא את עצמכם מבטאים במראה שלכם את המסרים המבוקשים.

רכישה והתאמת פריטים מדויקת

כדי להשיג את המראה הרצוי יש למקד את הצורך ולהחליט, אילו פריטי לבוש אנחנו צריכים לרכוש כדי להשיג את התדמית המסוימת אותה אנחנו רוצים להשיג. לפעמים מדובר על מראה פשוט אך מכובד מאוד, פעמים יש צורך להותיר רושם מושקע ומעוצב במיוחד. ולעיתים דווקא המראה השובב או הטרנדי הוא זה שמשרת את המטרה שלנו. הגדרה נכונה ובחירת פריטי העיצוב יאפשרו להשיג את המטרה במלואה.

הכתבה באידיבות לימודי סטיילינג Tmarket

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בידוריות Proxtone למה הם מתאימים?
בידוריות Proxtone היא סדרה של בידוריות מקצועיות ניידות המותאמות לשימוש בבית ובחוץ. סדרת הבידוריות של...
קרא עוד »
אוג 25, 2022
מה זה פדיקור רפואי?
פדיקור הוא טיפול קוסמטי לרגליים ולציפורניים. הוא כולל טיפול בעור סביב כפות הרגליים, גזירת ציפורניים,...
קרא עוד »
ינו 07, 2023
מחיר ציוד לג׳ימבורי
ציוד ג'ימבורי הוא חובה לכל גן שדואג להתפתחות של הילדים. במותגים מובילים ממש ניתן לראות איך חשבו על כל...
קרא עוד »
פבר 12, 2022