מאט דלתות – תשמרו על הידיים של הילדים שלכם

בולמי דלתות

המבנה של הדלת מאפשר לה להיסגר במהירות ובטריקה עוצמתית, אם מישהו סגר את הדלת או היה משוב מהותי של רוח. טריקה זו עלולה לגרום לאסון אם מישהו אוחז בדיוק ברגע זה במשקוף כיוון שהדלת היא מוצר בעל משקל מהותי ולכן עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לאצבעות כף היד של ילדים או מבוגרים.

התקנת מאט דלתות 

עקב המסוכנות הרבה של טריקת הדלתות, קיימת מגמה להתקין מעל כל דלת מאט דלתות אשר אינו מאפשר טריקה עוצמתית, אלא סגירה איטית של הדלת בעוצמה מופחתת בשיעור מהותי. אדם שידיו נמצאות על המשקוף יחוש מכה אך רמת הכאב והמסוכנות בעקבות כך היא קטנה ביותר לעומת הטריקה המלאה.

קיימים כמה סוגים של מאטי דלתות כמו מחזיר דלת פנאומטי, מחזיר שמן הידראולי, גלגלת האטה ובולם טריקה לדלת. כל אחד מהם הוא בעל יכולות מצוינות למנוע טריקת דלת כואבת ולכן חייבים להתקין מעל כל דלת את אחת האופציות הללו.

לילדים רבים יש נטייה להניח את ידם על המשקוף וכך הם חשופים לאפשרות שיקבלו מכה אדירה אשר תגרום נזק עצום לכף היד שלהם. זו הסיבה שקיים הכרח להתקנת אחד מהמתקנים אשר יגרמו לכך שהדלת תחזור למקומה באופן מאד איטי ולכן גם אם היד נשארת על המשקוף, העוצמה תהיה פחותה ביותר.

דלתות במוסדות ציבוריים

עקב הכמות הגדולה של הילדים בבתי הספר קיימת הוראה חד משמעית של משרד החינוך להתקין מאט דלתות שהוא מתקן חובה על כל דלת הקיימת בבתי הספר ובגנים. פעולה חשובה זאת תמנע אסונות אשר קרו בעבר עקב טריקה מהירה של דלתות ובמיוחד כשמדובר בדלתות הכניסה אשר עשויות מפלדה.

גם במוסדות ציבור אשר אליהם מגיע קהל רב כמו תיאטראות, משרדי ממשלה, בתי קולנוע, בתי חולים, בתי מלון ועוד, קיימת הנחיה של מנהלי המקומות הללו להתקין את אחד מהמתקנים האיכותיים כפי שניתן למצוא בכתובת https://www.betihuty.co.il/ .

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאורת קיר – לאור מהומהם ויפה
בחירת תאורת קיר עבור אור יפה וכאוטי יכולה להיות דרך יצירתית ובולטת מבחינה ויזואלית להעצים את האווירה...
קרא עוד »
אוק 05, 2023
איך מוציאים וויזה להודו?
מתכננים טיול באחת המדינות היפות והמרתקות ביותר בעולם, הודו? ובכן, אין ספק כי אתם יודעים בדיוק מה אתם...
קרא עוד »
נוב 12, 2020
ציוד סנפלינג, למה חשוב להשקיע?
אם נתקלתם בשלב כזה או אחר בחיים בעולם הטיפוס והסנפלינג, הרי שאתם חייבים לדעת שזהו לו נושא לצחוק, נושא...
קרא עוד »
נוב 26, 2019