איך להיות כריזמטי: 7 טיפים אדירים מאמן חושים

אמן חושים רן גפנר

המאמר באדיבות אמן חושים רן גפנר

1.היו עם ביטחון עצמי

אין ספק כי כריזמה היא לא משהו שנולדים אתו אלא היא משהו שמפתחים אותו לאורך השנים. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אנו המפתח הראשון לאדם כריזמטי ואת זה יגיד לכם כל אמן חושים הוא שאותו אדם יהיה עם ביטחון עצמי גבוה.

2. האמינו בעצמכם

אם אתם רוצים להיות כריזמטיים אתם חייבים להבין כי הדבר מתחיל קודם בכך שתאמינו בעצמכם. אתם חייבים להאמין כי אתם יכולים לעשות הכול וששום דבר לא יכול לעצור אתכם וכך תשדרו לסביבה שלכם הצלחה וכריזמה.

3. היו אמתיים וכנים

כרזימה היא האופן שבו הסביבה תופסת אתכם וזה אומר כי אתם צריכים לשדר כנות ואמינות בכל אשר תעשו. ברגע שתהיו אמיתיים אתם תהיו בטוחים כי אתם תשדרו כרזימה רבה ועל כך כדאי לתת את הדעת.

4. שימו לב לשפת הגוף שלכם

אך כריזמה זה לא רק מה שאתם אומרים אלא גם האופן שבו אתם אומרים זאת ובמיוחד שפת הגוף שלכם. עליכם לשדר בשפת הגוף גם כן ביטחון עצמי, אמינות וחוזק וזאת בכדי שהסביבה שלכם תקשיב למה שאתם אומרים.

5. הקשיבו לאנשים שמקיפים אתכם

אם אתם רוצים שהאנשים שמקיפים אתכם יקשיבו למה שיש לכם להגיד עליכם לקחת בחשבון כי עליכם להקשיב לאנשים אשר מקיפים אתכם. ככל שתקשיבו יותר לאנשים המקיפים לכם ובאמת תפעלו על סמך מה שהם אומרים כך הם יקשיבו יותר לכם וזהו משהו שאין עליו עוררין או מחלוקת.

6. אל תתביישו להביע את דעתכם

אם תשמרו תמיד בלב את מה שאתם חושבים ולא תתנו דרור למחשבה שלכם אתם תהיו הרבה פחות כריזמטיים. כריזמטי הוא אדם אשר אומר את אשר על לבו ולא מתבייש להביע את דעתו גם כאשר הדעה שלו לא נראית לאחרים.

7. השקיעו במראה שלכם

לבסוף, עלינו לציין כי הכריזמה תלויה במידה רבה במראה שלכם וכי יש לכך השפעה גדולה על האופן שבו הסביבה תופסת אתכם. על כן השקיעו במראה שלכם והיו מטופחים וזאת בכדי להבטיח כי אתם תהיו כריזמטיים במטרה שהמופע על חושי שלכם באמת יהיה מוצלח.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ירידה במשקל עם הרבלייף – שותים שייק בכל בוקר
אין לכם מושג איך לגשת לניסיון שלכם לרדת במשקל ומה תהיה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה? ובכן, ירידה במשקל...
קרא עוד »
נוב 03, 2021
קונה כל סוגי הרכבים – לכל דגם יש תג מחיר
ישנם חברות שיקנו מכם כל רכב שרק תרצו למכור ולהיפטר ממנו. לכל רכב יש את המחיר המיוחד שעליו תוכלו לקבל...
קרא עוד »
ינו 22, 2020
נעליים פופולאריות לנשים בשנת 2021
נשים ונעליים: איזה רומן נפלא! בעולם של היום, אין כמות של סנדלים, כפכפים, נעלי ספורט, נעלי עקב ומגפיים...
קרא עוד »
יול 08, 2021