טיפולי בוטוקס – לא מומלץ לכל אחד

טיפולי בוטוקס - לא מומלץ לכל אחד

כולנו רוצים להיות יפים, בריאים, חלקים שגופם לא יזדקן, לא יתבלה ומוכנים לעשות כמעט הכל בשביל זה. הרבה מהאנשים מעדיפים לעשות טיפולים שאינם מצריכים ניתוח מיוחד, תקופת החלמה ולכן פונים לטיפולי בוטוקס. על אף שרבים מבצעים טיפול זה, ישנם כאלה שהטיפול לא מתאים לעור שלהם ובעקבות כך מומלץ להתייעץ עם רופא לפני ביצוע הטיפול. רופא אסתטי יוכל להגיד לכם איזה טיפול מומלץ עבורכם, האם כן להשתמש בבוטוקס או לא, אולי חומצה הילארונית יותר מתאימה עבורכם ואלי בכלל טיפולי פילינג. למידע נוסף מוזמנים לפנות למומחה בתחום – ד"ר צבר.

לכל אחד גנים שונים

לכל בן אדם יש גנים שונים ומרכיב ביולוגי אחר, על כן הטיפול שיכול להתאים למישהו אחד אינו הטיפול שיכול להתאים לאחר. בעולם הרפואה בכלל והאסתטיקה בפרט מנסים כבר המון שנים מומחים להגיע למצב שניתן להתאים לכל אחד טיפול ייחודי ואישי על פי המרכיב הגנטי והביולוגי שלו. כאשר נגיע לטכנולוגיה מתקדמת זו יוכל עולם הרפואה להבטיח טיפולים ללא תופעות לוואי כמעט כלל, מה שכיום יכול לקרות באם תבצעו טיפול שאינו מתאים לכם.

מהו טיפול בוטוקס?

טיפול בוטוקס הינו הזרקה של רעלן הנקרא בוטוקס, זאת על ידי מחט דקיקה בכמות זעירה ביותר. חומר זה משתק את השרירים למספר חודשים, כך קמטים כמו קמטי זעף, קמטי זקנה המופיעים על הפנים באזור הגבות, או קמטי חיוך מגיעים למצב של החלקה, הפנים נראות צעירות, חדשות, נקיות ובריאות.

מכיוון שהטיפול לא מתאים לא אחד ואת התוצאה הרצויה ניתן להשיג בהמון דרכים אחרות התייעצו עם רופא. על ידי ההתייעצות תוכלו להבין איזה תופעות לוואי יש לטיפול זה, למה אתם נכנסים בדיוק, ממה כדאי להימנע, מה אפשר לעשות אחרת, איזה כדורים מומלץ לקחת כדי לשמר את התופעה.

ויטמינים להעלמת קמטים

אחד הוויטמינים אשר רבים אומרים כי הוא עוזר בהפחתת הקמטים ואף העלמתם לעיתים הוא ויטמין c. את הוויטמין ניתן להשיג על ידי אכילת תפוזים, מנגו, אננסים מלונים ועוד פירות מיוחדים ביותר. כמו כן לחיזוק ניתן להשיג בבית המרקחת תוסף תזונה המכיל ויטמין c  להשלמה ודאית של הנושא.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיולים בירושלים עם ילדים – קבלו 3 אטרקציות למשפחות
חושבים שהגיע הזמן לקחת את הילדים שלכם לירושלים כי כבר שנים לא עשיתם זאת? לא זוכרים בעצמכם מתי הייתם שם...
קרא עוד »
אוק 30, 2018
בובות our generation – לכל דור יש את הבובות שלו
בכל דור אנחנו יכולים לראות סוגים שונים של בובות אשר נועדו לתינוקות ולילדים. מדובר בבובות איתן הם גדלו...
קרא עוד »
מרץ 20, 2022
איך למצוא עבור גני אירועים בקיסריה תמונות אמיתיות לבדיקה?
מתכננים אירוע בקרוב ומחפשים גני אירועים בקיסריה אשר יכולים להתאים לאירוע שלכם? אם כן, בוודאי כמו רבים...
קרא עוד »
פבר 03, 2020