איך מתנהל תהליך השתלת שיער בטורקיה?

השתלת שיער בטורקיה

העניין סביב השתלות שיער נמצא במגמת עלייה וכך גם הרצון לקבל מידע לגבי ביצוע ההשתלה ספציפית בטורקיה. הסיבה העיקרית לכך היא התוצאות המרשימות: אנחנו רואים עוד ועוד ישראלים שנהנים מקו שיער מלא ויפה בזכות השתלה, ובאופן טבעי רוצים מראה דומה. סיבה נוספת לרצון לעבור את ההשתלה בטורקיה היא המחירים הנמוכים יותר. הפער הוא של כ-50% ויכול להגיע לאלפי שקלים, כך שהשיקול הכלכלי הופך למשמעותי מאוד. המידע בעמוד זה יעזור לכם להבין טוב יותר איך מתנהל תהליך השתלת שיער בטורקיה.

אבחון וקבלת הצעת מחיר

השלב הראשון הוא אבחון מקצועי ומקיף – כדי לדעת האם מהם סיכויי ההצלחה של ההשתלה. האבחון גם מאפשר לרופא הטורקי להבין מהי כמות הזקיקים הדרושה על-מנת להגיע למראה המבוקש, ובהתאם לספק הצעת מחיר (שכאמור תמיד תהיה אטרקטיבית יותר בהשוואה למחיר טיפול דומה בישראל).

בחלק מהמקרים ניתן לבצע את האבחון אונליין, על בסיס תמונות מדויקות ושאלונים, ובמקרים אחרים הנציגים בארץ של המרפאה הטורקית יבצעו את האבחון במפגש פרונטלי.

טיפול ולא טיול – אבל בכל מקרה הכל כלול

במידה ובחרתם לעבור השתלת שיער בטורקיה אתם פטורים מכל דאגה. המרפאה שבה ישתנה המראה החיצוני שלכם דואגת לכל מה שצריך – טיסות, העברות מנמל התעופה באיסטנבול למלון וממנו למרפאה, וכמובן גם הנסיעות והטיסה בדרך חזרה. בהקשר זה כדאי לדעת שהשהות בטורקיה היא לצורך התאוששות מההשתלה, ולא מדובר בנופש, אבל כן תמצאו את עצמכם במלון ברמה גבוהה כך שההתאוששות מתבצעת בתנאים מפנקים.

שיטות השתלה מתקדמות במיוחד

האטרקטיביות של טורקיה לגבי השתלות שיער לא נובעת רק מהמחיר הנמוך. גם לרמה הגבוהה של רופאים טורקיים שמבצעים השתלות שנים רבות מאוד יש חלק בכך. כמובן שנדרשת גם בדיקה לגבי זהות הרופא הספציפי שבידיו אתם מפקידים את החלום, וכמו כן כדאי לוודא שהוא מיומן בביצוע השתלות שיער בשתי השיטות הטובות יותר שיש כיום – FUE ו-DHI (ורצוי גם ביצוע FUE עם להבי ספיר שמבטיחים מקסימום דיוק).

ליווי צמוד גם לאחר החזרה לארץ

לאחר השלמת ההשתלה עצמה, פעולה שאורכת מספר שעות (בהתאם למספר הזקיקים הדרוש), ישנם עוד תהליכים שמטרתם האצת ההחלמה והבטחת מקסימום שינוי לטובה – למשל טיפול בלייזר קר שמפחית את תופעות הלוואי ומאיץ את צמיחת השערות החדשות.

הליווי הצמוד נמשך גם לאחר שתחזרו לארץ, באמצעות הנציגים הישראלים שגם הם נשות ואנשי מקצוע מיומנים – כך שמובטח לכם מענה מקצועי לכל שאלה וצורך.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריהוט גן מאלומניום
ריהוט גן הוא הכרחי לכל בית. עם זאת, בחירת סוג הרהיטים המתאים יכולה להיות מאתגרת. הסיבה לכך היא שיש כל...
קרא עוד »
ינו 12, 2023
לחתונה DJ
תקליטן לאירוע הוא האדם אשר אחראי על תחום השמעת המוזיקה בחתונה. התקליטן צריך להבין את סוג המוזיקה...
קרא עוד »
נוב 13, 2022
סרטון חתונה – מציגים את כל הרגעים המרגשים
הכנה של סרטון חתונה מושקע ומיוחד זה משהו שיכולים לעשות עבורכם אם תחליטו לפנות אל יוצרת סרטונים...
קרא עוד »
אוק 26, 2021