זכוכית אנטי סאן

זכוכית האנטי סאן היא זכוכית עם  חיפוי המורכב מיריעות דקות יחסית, שנצמדות לכל זכוכית ומספקות הגנה טובה מפני קרני השמש הקופחות שמאפיינות מאוד את ישראל בעונת הקיץ. את החיפוי מדביקים על החלון, בצורה פשוטה יחסית. הזכוכית תורמת לכך שפחות קרני שמש יחדרו אל המרחב כך, שגם נמנעת כניסה והצטברות של חום.

החיפוי של זכוכית אנטי סאן מתאימה בעיקר לכל מי שמעוניין בהפחתת עוצמת קרני השמש ויצירה של סביבה נעימה וקרירה גם ללא מיזוג. הציפוי מתאים לכל חלל מגורים ולבניין משרדים והעלו שלו נחשבת לזולה יחסית, ככה שהוא נגיש מאוד וזמין מאוד.

החיפוי עצמו מגיע במגוון רחב יחסית של דרגות צבעים וגוונים וניתן להתאים אותו לכל חלון זכוכית כך שאפילו לא ישימו לב שהוא קיים, מה שלא יפגע באסתטיקה של המרחב.

מה היתרונות של זכוכית אנטי סאן?

היתרון המרכזי של זכוכית אנטי סאן היא החיסכון בחשמל שהיא יוצרת. בגלל החיפוי של זכוכית אנטי סאן, שמונע הגנה טובה מפני קרני השמש והצטברות של חום מעיק, החיפוי גורם לכך שמערכת המיזוג לא תעבוד קשה מידי ובהתאם צריכת האנרגיה תקטן וכך גם חשבון החשמל שתצטרכו לשלם. ימי הקיץ של ישראל מחייבים שימוש במזגן, אולם חשבון החשמל קופץ, ולכן אם תבחרו להשקיע בהתקנת זכוכית אנטי סאן, בסופו של דבר גם תחסכו בכסף.

יתרון נוסף הוא הגנה מפני קרינת השמש, משרד שבו מותקנת זכוכית אנטי סאן מעניקה לעובדים הגנה מפני קרני ה-UV, שעשויות לאורך זמן לסכן את בריאותם. הזכוכית אנטי סאן מפחיתה ב-50% את קרני ה-UV ומאפשרת ליהנות מהשמש ללא שום חשש בריאותי.

אם כבר נגענו באסתטיקה ועיצוב, לבחור בזכוכית אנטי סאן, מעניק לכם את האפשרות לוותר על וילונות ועל תריסים וליהנות מנוף מושלם לאורך כל הזמן, במיוחד בימי הקיץ כאשר יש הרבה יותר שעות אור, החיפוי של הזכוכית מהווה תחליף טוב לוילון/תריס.

האם קשה לנקות את זכוכית האנטי סאן?

התחזוקה והניקיון של זכוכית אנטי סאן הינה מינימאלית ופשוטה מאוד ואינה שונה בהרבה מתחזוקה וניקיון של חלון רגיל. ברגע שההדבקה של החיפוי מתבצעת בצורה איכותית, זה הדבר האחרון שצריך להדאיג אתכם.

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
7 רעיונות מקוריים למתנות שכל אחד היה שמח לקבל
אין לכם רעיונות לקראת יום הולדת קרוב של אחד החברים בכל הנוגע לרכישה של מתנה מתאימה? דעו לכם שבחירה של...
קרא עוד »
ספט 18, 2020
הרצאות מעניינות לעובדים
הרצאות הן דרך מצוינת ללמוד משהו חדש, בין אם זה משהו שלומדים כדי להעשיר את הידע שלנו או כדי ללמוד משהו...
קרא עוד »
ינו 13, 2023
גרר בתל אביב עשרים וארבע שעות למי כדאי לפנות
ככל הנראה אין דבר פחות נעים מאשר למצוא את עצמנו באמצע הלילה צריכים לקבל עזרה כאשר הרכב לא מניע. יכולות...
קרא עוד »
מרץ 27, 2022