ספירולינה ותחליפי בשר – הכירו את הדברים החדשים

 אחד היתרונות הגדולים של אצת הספירולינה הוא שאפשר להוסיף אותה לכל מזון ומנה שאנו מכירים ואוהבים. הרבה מצרכני הספירולינה הם טבעוניים או צמחונים, ולמרות שהם בוחרים לא לאכול בשר ועוף הם עדיין אוהבים את הטעם. תחליפי בשר תופסים נתח שוק הולך וגדל, וכמעט בכל סופרמרקט ניתן למצוא תחליפי בשר בטעם שניצלים, קבב, המבורגרים, ועוד.

איך אפשר לשלב ספירולינה עם תחליפי בשר 

עולם תחליפי הבשר מתפתח במהירות, וחברות ורשתות מזון כבר הבינו את הצורך והפוטנציאל שיש במוצרים טבעוניים וצמחוניים המשמשים תחליפים למוצרי בשר אמיתי. אחד המרכיבים הכי חשובים בתחליפי הבשר הוא החלבון מהצומח. חלבון כזה אפשר למצוא בכמויות שונות בגרגרי חומוס, סויה, שיבולת שועל, בוטנים, חמאת אגוזים, שעועית, עדשים, אפונה ומוצרים וממרחים העשויים מקטניות.

 ספירולינה משתלבת בצורה מושלמת עם מגוון תחליפי בשר, ומכיוון שהיא כה עשירה בחלבון מהצומח (כ 57.7 גרם חלבון ל 100 גרם) היא מאוד מומלצת. כמות יחסית קטנה שלה מספיקה לנו לצריכה בתוך מנה שהיא תחליף בשר. יצרניות הספירולינה ותחליפי הבשר החכימו לבסס מגוון מוצרים על אצת הספירולינה ובכך להעשיר אותם בהרבה יותר חלבון לעומת מוצרים דומים ללא ספירולינה. 

 יש מגוון גדול של תחליפי בשר שכל אחד מהם מבוסס על חלבון אחר מהצומח. לכל אחד יש טעם מעט שונה, שכמובן מושפע גם מהמרכיב המחליף את החלבון. מבחינת הטעם, חלקם מוצלחים וחלקם פחות. מי שטעם המבורגר, שניצל או קבב טבעוני המכילים ספירולינה יכול להעיד על הטעם הנפלא והמדוייק של תחליפי בשר אלו. הספירולינה בהחלט נחשבת למקור חלבון טוב ומוצלח כמרכיב עיקרי בתחליפי הבשר השונים ומאוד מומלצת למאכל בכל דרך ובכל מתכון. למידע אודות ספירולינה קפואה

יופי וטיפוח כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
על הפרטים על הסבה להוראה
מחקר שנערך לאחרונה מצא שמספר הנכנסים למקצוע ההוראה הולך ופוחת ומספר העוזבים עולה. זוהי מגמה מדאיגה...
קרא עוד »
ינו 30, 2023
צימרים לפי שעה, למי שאין זמן לסופש שלם
מחקרים רבים מראים כי הישראלים לצד האמריקאים הם העם שעובד הכי הרבה שעות ולמעשה עובד הכי קשה. זה לא נשיר...
קרא עוד »
ינו 10, 2019
מה הן הסגולות של קריסטלים טבעיים?
קריסטלים טבעיים הם החומרים החשובים והנפוצים ביותר בחיינו. הם מורכבים מאטומים, מולקולות ויונים. ניתן...
קרא עוד »
אוג 28, 2022